CİDDİYET BUDALALIĞIN MASKESİDİR!: Ve Şairimiz Gündemi Değerlendiriyor!

19.01.2008

Ve Şairimiz Gündemi Değerlendiriyor!

ve şairimiz murat arıcıoğulları gündeme de kayıtsız kalmamış. hayata geniş(!) bir perspektiften bakan şairimiz güncel olaylar ve haberler konusundaki eşsiz(!),şair duyarlılığı taşıyan yorumlarına hayran kalmamak elde değil.üstadım eminim siz Bir Bayrak Rüzgar Bekliyor şiirini ezbere biliyorsunuzdur.ve ARİF NİHAT ASYA üstadınızdır.(lütfen 360 DERECELİK açıyla dönüşü düşünün ve siz de 360 derece dönün bakalım başınız mı döndü ya da ilk hareket ettiğiniz yere mi döndünüz.360 derecelik bu yorum tek kelimeyle adamı 360 derece döndürür ki bu da başladığın noktaya tekrar gelmektir.en iyisi dönmeleyim.dönmüş gibi yapalım( mı) işşşşşşşşt sessizlik Lütfen! ŞAİRİMİZ DÜŞÜNÜYOR HA KONUŞTU HA KONUŞACAK ÜSTAD NE OLUR BİR YORUM YAP BANA....
AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ 360 DERECE TÜRKİYEYE DÖNDÜ
Bugünlerde müttefikimiz Amerika,tüm düşmanlarımıza iyi bir ders verdi.Ve kendisi için bizim ne kadar önemli olduğumuzu çok ağır tavırlarla ortaya koydu.Irak'a girmek için yetkiyi alan Ordumuzun Irak'a girmesi an meselesi.

1 yorum:

murat dedi ki...

Öncelikle size çok teşekkür ederim.Eleştirmek için de olsa benimle ve şiirlerimle ilgilendiğiniz için.Çünkü sizin okuduğunuz ve önem verdiğiniz şiirim bu şiirimden çok daha güzel olan şiirlerimi okuduğu halde hiçbir yorum getirmeyen okurlarıma bir cevap olarak kabul ediyorum.Eğer internetten Google sayfasında Murat Arıcıoğulları şiir yazarsanız.Şiirlerimin arasında aşık olacağınız ve asırların mirası gözönüne alınarak ve o miraslardan yararlanılarak sentezlenmiş şiirlerimi de görebilirsiniz.Böylece bir insanı eleştirmek için yüz şiirinden bir tanesini alarak sadece bunu kullanmazsınız.Ya benim için içinizde bir kin var ya da benim kişiliğim ve sanat görüşüm hakkında hiçbir fikriniz yoktur.Ben sizin için eleştiri yapmadan önce sizi tanımayı isterdim.vet yoruldum.Çünkü bir kitabı tek başına çıkarmanın ne kadar zor aşamaları barındırdığını bilmiyorsunuz.Tüm bölümleri siz oluşturuyorsunuz.İnanın bana çok zor.Eğer bir gün bir kitap çıkarmayı düşünür ve hayata geçirmeye çalışırsanız.Ne dediğimi daha iyi anlayacaksınız.Ha bu arada Coğrafya Öğretmenimin bir sözünü söyleyeyim size unutmadan Coğrafya Öğretmenimiz bize şunu söylemişti hiç unutmam.Kötü kitap yoktur.Ben de size yıllarını şiire ve aşka adamış biri olarak şunu söylüyorum.Kötü Şiir yoktur.Şiir duygu yoğunlaşmasının en sonunda sağanak yağış şeklinde mısaralara dönüşmesidir.Selametle kalın.Saygılarımla Murat Arıcıoğulları