CİDDİYET BUDALALIĞIN MASKESİDİR!: CANIM YAŞAMAK İSTEMİYOR!!!!!!

7.01.2008

CANIM YAŞAMAK İSTEMİYOR!!!!!!

Sexyedebiyat'ın başyazarı olmaya aday olan okurumuz gececil'in son yazısını başa alıyoruz.gececil arkadaşımız, gerek kendi yazdıklarıyla gerek okumalarından altını çizdiği satırlarla sitemize katkılarının devam edeceğini müjdeledi.(Tabi intihar etmezse).Neyse postacı mektubu bay tanrıya ulaştıramdığı için şu an geceil hayatta.Bu arada gececil sana söylüyorum(bak bir daha öyle yazarsan Ahmet Vardar'a şikayet edrim valla kafamı bozma Erman Toroğlu'na bilem şikayet ederim.umuttan söz et,aşktan,börtü böcekten bak Yusuf Şerifoğlu üstad öyle yapıyor mu?Ya Şefik abiyi de mi hiç örnek almıyorsun.onları örnek al belki bir gün ''yürü ya kulum der'' tanrı posta gazetesinde bir köşe kaparsın.Artık gençlerin cinsel sorunlarına cevap-çözümler mi üretirsin onlara ya da gazoz aşk muhabbetlerine çözüm mü üretirsin bilmem biz sana sayfamızı açıyoruz gerisi seninle yönetmen arasında kalmış bir şey.gececil dostum önce okuman gerek özellikle sayfamızdaki klsaiklerle başlamanı öneriyoruz.Ayrıca gececil dostum sayfamız yakında zenginleşecek aramıza Murathan Çarboğa,Faruk Bal,Yaser Bereket,M.Ali Atahan,Selamet Bağcı,Ferhat Zidani,Halil İbrahim Yıldız,Ferit Sürmeli,organizatör Mehmet Karasu,grup başkanı Duran Yaşar halk şiiri geleniğinin büyük Üstadlarından oyuncu,yazar,şair,müteahhit,müzisyen,şıracı Turabi tapşırmalı Mehmet Atilay gibi yazar-şairlerimiz de aramızda olacak.gececil yalnız değilsin...

Bu yazıyı okurken alttaki videonun sesinin açık olmasını tavsiye ediyoruz.



Sevgili Tanrım;
Bugün çok sıkkınım! Canım hiç yaşamak istemiyor! Şöyle güzel bir uyku çekip şu sıkıntımdan kurtulayım dedim ama, ı-ıh, olmadı. Benim bir şekilde yaşamdan ayrılmam gerekiyor. Ama nasıl? Beni duyuyorsun değil mi Tanrım? Yaşamak istemiyorum diyorum! Acaba diye düşünüyorum, kısa bir süreliğine şu hayattan göçüp gitmem mümkün mü? Hı, ne dersin? En azından yaşadıklarımın değerini anlamam, yaşadığımı kavramam ve belki de beni neden yarattığını anlamam için. Bana böyle bir şans tanıman mümkün mü? bizim buralarda yaşamaktan ayrılmaya "intihar" deniyor. Karar veriyorsun ve ayrılıyorsun, bir daha geri gelmemek üzere. gitmek ama geri gelmemek. Oldu mu şimdi! Bense senden başka bir şey istiyorum: Geçiçi de olsa yanına geleceğim ve o zaman sen bana burada ne aradığımı soracaksın. biraz eğleneceğiz işte!

Tanrım, beni duyuyor musun? Bu hayata tahammül edemiyorum. Nasıl desem, kendimi parçalamak istiyorum. Bu sözlerim seni incitmiyor mu? İncinmiyor musun tanrım? Peki neden konuşmuyorsun benle? Yaşamaktan vazgeçtim diyorum bir şey söylesene!!

Gidiyorum tanrım. Yok hayır olmadı! Baştan ölüyorum! Yanına geliyorum! Ve burada adı intihar olan yöntemi kullanacağım. Yok olmaz öyle şey diye karşı çıkacaksan benimle konuşman gerekiyor. Aksi takdirde yanına gelince benim gevezeliklerime katlanman gerekiyor!! Tanrım tanrım duyuyor muusun? Tanrım tanrı.. hay allah hayatla bağlantım kesildi!!


Hiç yorum yok: