CİDDİYET BUDALALIĞIN MASKESİDİR!: Aşk Kime Küsmüşşşşşşşşş

3.01.2008

Aşk Kime Küsmüşşşşşşşşş

sexyedebiyat harika bir proce! desteklemeye and içmek üzere rakıları tokuşturalım! ho ve hemen bir "iyiedebiyat" örneği yolluyorum. Ben okudum çok etkilendim (!!)Buyrun:

“Aşkımı verdim sana yüreğimi verdim. Aşk sendin, sen yüreğimdin. Her atışı, senin iki hecelik adını fısıldadı. Kimse anlamadı; ama sen duyardın. Hak etmiş miydin bunu? Böyle derin bir aşkla sevilmeyi hak etmiş miydin? Geç kalmış bir soru bu… Nasıl hissettiysem öyle yaşadım aşkımı. Yüreğimi teslim etmemiş olsaydım sana aşk olmazdı onun adı… Umutlarımı verdim sana, hayallerimi verdim, bir gelecek düşledim seninle, hata mıydı? Yarım aşkları, kaç-kovala oyunlarını, göstermelik dargınlıkları bırakıp bir kenara, bugünü dolu dolu yaşarken, yarına dair umutlar besledim. Hepsinde sen vardın, sensiz olmayacaktım. Bugünü de yarını da seninle yaşayacaktım… Ruhumu verdim sana, bedenimi verdim. Olmadığın zamanlarda ruhumu bıraktım sana, yalnız kalmayasın diye. Çünkü sensiz olmazdı benim ruhum. İçimi sıkıntılar basardı. Müebbede mahkûm bir hükümlü gibi bedenime tünel kazıp firar etmeyi düşünürdü hep. Bu yüzden özgür bırakırdım onu…
… Hayatımı verdim sana. ‘Can’ deseydin onu da alırdın benden. Gözümü bile kırpmazdım. Zaten aşk bu değil midir? Sevgiliye dokunduğun anda, “Ölsem umurumda bile olmaz” demek değil midir aşk? Bunu demiyorsan eğer, neden yaşayasın aşkı?
Bütün bunlar yetmedi sana biliyorum. Yetseydi eğer, şimdi bunları yazıyor olmazdım zaten. Serzeniş sanma bunları, ben hayatı kendimde arıyorum. Belki de küçük bir şey yeterli olacaktı her şey için… Gönüllüydüm yoldan çıkmaya, çıktım da. Senin için değil, kendim için yaptım bunları, sonu acı olsa da. Şimdi bir tek mavi kaldı bende. Bir tek onu vermedim sana… (Mehmet Coşkundeniz, Aşk Bize Yakıştı)
Gönderen:gececil http://www.siluetekibi.org/

Hiç yorum yok: