CİDDİYET BUDALALIĞIN MASKESİDİR!: SALAKÇA Sevmek

4.01.2008

SALAKÇA Sevmek

Şairimiz Ali Zengin bir defa gazozu içmek konusunda aldanmış.Ve hikayesini de bize ibret olsun diye yazmış.Okuyalım bakalım derviş ne der,ne derse güzel der(!)
Salakça Sevdim….
Geçen gün Ahmet’le konuşurken
Aklıma geldin,
Doğrusu unuttum sanmıştım seni
Anlattıkça deşti içimi
Yaramı açtı.
Onun da platonik aşkı varmış
Her gün görüyormuş,
Uzun uzun bakışıyorlarmış,
Evet sadece o kadar….
Bizim yıllarca yaptığımız gibi…

Kelimeler onun ağzından çıkarken,
Benim gözümün önünde olan sendin
Ne yalan söyleyeyim,
Kazımışım seni içime
O konuştukça, yapraklarını açtım
Yıllar geçse de aradan yıllar,
Unutmamışım, hiç bir şeyini
Her gün görüyor gibi…
Anladım ki…
Ahmet çok farklı, benim gibi değil
O unutur belki, bir hayır’ı duyunca
Ama görüyorsun ben unutmadım seni
Ne hayır’ı… her gün bin kere olmaz diye duysamda…
Unutamadım…
Çünkü ben seni,
Salakça sevdim…

Ali Zengin

Hiç yorum yok: